نوشته شده توسط : minidvpro.com

امنیت چیزی نیست که کسی بخواهد به خطر بیفتد. به همین منظور، دوربین های مدار بسته به بخشی جدایی ناپذیر از سیستم های امنیتی و نظارتی در هر فضای عمومی یا محل کار تبدیل شده اند. بنابراین، مهم است که روی یک دوربین مداربسته سرمایه گذاری کنید که تمام جعبه های مناسب را بررسی کند.

با توجه به موارد فوق، در اینجا چند ویژگی ضروری وجود دارد که باید قبل از سرمایه گذاری در سیستم دوربین مدار بسته در نظر بگیرید:

ویدئو با کیفیت بالا و زاویه باز

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هر دوربین مداربسته ای باید داشته باشد، فیلم برداری با وضوح بالا و زاویه باز است. هدف اصلی دوربین مداربسته گرفتن تصاویر برای مراجعه و مطالعه در آینده است. اگر کیفیت فیلم در حد یکسان نباشد، تمام هدف دوربین مداربسته از بین می رود. یک دوربین با وضوح بالا کیفیت تصویر بالایی را ارائه می دهد و دوربینی با لنز زاویه باز می تواند منطقه بسیار وسیع تری را نیز پوشش دهد.

دوربین های دید در شب/کم نور

داشتن دید در نور کم یک پیش نیاز مهم برای هر دوربین مداربسته است. اهمیت داشتن دوربین مداربسته با دید در شب یا دید در نور کم زمانی برجسته می شود که هر گونه جنایت یا حوادث نامطلوب در شب رخ دهد. دوربین های دید در شب به شما کمک می کنند بدون در نظر گرفتن کمبود نور، تصویر یا رویداد را با وضوح کامل ثبت کنید.

دسترسی از راه دور

یکی دیگر از ویژگی های جدایی ناپذیر که حتما باید در دوربین مداربسته داشته باشید، دسترسی از راه دور است. بسیاری از جدیدترین مدل‌ها دارای امکانات دسترسی از راه دور هستند که در آن می‌توانید از تلفن همراه یا دستگاه رایانه خود به فیلم زنده دسترسی داشته باشید. این امر به ویژه در مواردی که خارج از ایستگاه هستید مفید است و می توانید از ایمنی و امنیت محل خود اطمینان داشته باشید. دوربین های دسترسی از راه دور حس کنترل و اطمینان بسیار مورد نیاز را ارائه می دهند، که در وهله اول عوامل اصلی نصب دوربین های مدار بسته هستند.

بازیابی خودکار شبکه

در حال حاضر اکثر دوربین های مدار بسته دارای قابلیتی به نام بازیابی خودکار شبکه (ANR) هستند. این به دوربین‌های مداربسته اجازه می‌دهد تا زمانی که شبکه قطع می‌شود، فیلم‌های ضبط شده را به‌طور خودکار در کارت SD دوربین ذخیره کنند. پس از بازیابی شبکه، فیلم‌های ضبط‌شده به سرور ذخیره‌سازی بازگردانده می‌شوند. بنابراین، حتی اگر شبکه به طور موقت از کار بیفتد، تمام فیلم های ضبط شده ذخیره می شوند. برای انجام این فرآیند به هیچ پیوند شبکه ای نیاز نیست، بنابراین به این معنی است که دوربین می تواند به عنوان یک دستگاه کاملاً مستقل در زمانی که ضبط کننده خاموش است عمل کند.

تشخیص نفوذ

آخرین اما نه کم اهمیت، تشخیص نفوذ نیز یکی از ویژگی های ضروری در سیستم های دوربین مدار بسته است. تشخیص نفوذ یک عملکرد تجزیه و تحلیل ویدئویی در دوربین های امنیتی است. آشکارسازهای نفوذ یک منطقه را با تشخیص و بررسی حرکات برای ثبت رویدادها تماشا می کنند. ویژگی Intrusion یک روش تشخیص هوشمند بصری است که برای ضبط سرقت‌ها یا سایر فعالیت‌های مجرمانه استفاده می‌شود. دوربین های مداربسته تشخیص نفوذ را می توان برای نظارت بر انبار، فروشگاه خرده فروشی، بانک ها و غیره استفاده کرد.

اینها تنها تعدادی از مهمترین ویژگی های ضروری دوربین های مداربسته هستند که باید قبل از نصب دوربین مداربسته در اماکن مسکونی یا تجاری خود در نظر بگیرید. یک دوربین مداربسته باید دارای نقش ها و ماژول های مختلف باشد تا بتوان از آن به بهترین نحو استفاده کرد. به جای سیستم های دوربین مداربسته معمولی، همیشه بهتر است روی دوربین مداربسته شرکتی سرمایه گذاری کنید که به قیمتی که می پردازید ارزش قائل است و عملکرد و کیفیت بالایی را ارائه می دهد.

 

وضوح بالا برای کیفیت تصویر واضح

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب دوربین مداربسته باید به آن توجه کرد وضوح تصویر است. کلیپ های ویدیویی دوربین با وضوح بالا تصاویر واضح و دقیقی را ضبط می کند و به شما امکان می دهد افراد و اشیاء را به راحتی شناسایی کنید. بهترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار رزولوشن‌هایی را ارائه می‌کنند که از 1080p (Full HD) شروع می‌شوند و می‌توانند تا 4K Ultra HD بالا بروند و کیفیت تصویر استثنایی ارائه دهند. با وضوح بالاتر، می توانید بدون کاهش وضوح، روی مناطق خاص زوم کنید و اطمینان حاصل کنید که هیچ جزئیاتی از دست نمی رود.

دید در شب برای نظارت شبانه روزی

نظارت موثر نباید به ساعات روز محدود شود. بهترین دوربین های مدار بسته مجهز به فناوری پیشرفته دید در شب هستند که امکان نظارت واضح را حتی در شرایط کم نور فراهم می کند. LED های مادون قرمز (IR) معمولاً برای ارائه قابلیت های دید در شب برتر استفاده می شوند و دوربین ها را قادر می سازد در تاریکی کامل فیلم بگیرند. هنگام انتخاب دوربین های مداربسته، به دنبال مدل هایی با محدوده دید در شب مناسب باشید تا مطمئن شوید که اموال شما 24/7 محافظت می شود.

محدوده دینامیکی گسترده (WDR) برای شرایط روشنایی چالش برانگیز

فضاهای مختلف ممکن است شرایط نوری متفاوتی را در طول روز تجربه کنند. مناطق با کنتراست بالا بین مناطق روشن و تاریک، مانند ورودی ها یا پنجره ها، می توانند برای دوربین های مداربسته چالشی ایجاد کنند. اینجاست که اهمیت محدوده دینامیکی گسترده (WDR) مشخص می‌شود. بهترین دوربین‌های مداربسته با WDR، که به آنها اجازه می‌دهد تا نوردهی را در شرایط نوری چالش‌برانگیز متعادل کنند. این تضمین می کند که هر دو قسمت روشن و تاریک به وضوح گرفته می شوند و نمایش دقیق تری از صحنه ارائه می دهند.

نتیجه گیری

موارد زیادی در هنگام خرید دوربین مداربسته گفته شد. انتظار میرود با مطالعه راهنمای فوق اطلاعات خوبی در هنگام مواجه با انواع دوربین مداربسته کسب کرده باشید.

منبع: minidvpro



:: برچسب‌ها: دوربین مداربسته , ویژگی های مداربسته , دوربین تحت شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : minidvpro.com

اولین سوالی که ممکن است از خود بپرسید ساده است: آیا در وهله اول دوربین امنیتی لازم است؟ و پاسخ به سطح امنیتی که می خواهید به خانه یا کسب و کار خود اضافه کنید بستگی دارد. در حالی که حسگرها می‌توانند حرکت را تشخیص دهند و به شما اطلاع می‌دهند که آیا درها یا پنجره‌ها باز یا بسته شده‌اند، بدون دوربین، در واقع نمی‌توانید ببینید در خانه چه می‌گذرد.
ما در اینجا به بررسی روش های نصب انواع دوربین مداربسته و دوربین های نظارتی و مراقبتی کوچک و مخفی و دوربین های لامپی و دیگر دوربین های هوشمند مداربسته کوچک و مخفی میپردازیم

منبع: مینی دی وی پرو

نصب دوربین مخفی کوچک در منزل

نصب دوربین مخفی کوچک در منزل
 
نصب دوربین مخفی در منزل این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است ، کاربرد های اصلی این کار ، بیشتر برای امور مراقبتی می باشد ، از جمله مراقبت از پرستار بچه یا بزرگسالان ، و نظارت مستقیم بر طرز رفتار پرستاران .کار برد اصلی دوربین های مینی کوچک در منزل می باشد ، چرا که این دوربین ها دارای قابلیت ارسال تصاویر به همراه صدا می باشد ، که در این خصوص ضبط صدا بسیار مهم می باشد ، چرا که ممکن است پرستار حرفی بزند که مناسب مراقبت از فرد نباشد ، از این رو میتوانید با این دوربین های کوچکو مخفی بر تمامی حرکات پرستار خود نظارت کامل داشته باشید ، از استفاده های دیگر این دوربین های کوچک مخفی برای مراقبت از خودرو در پارکینگ می باشد .

ادامه مقاله

ضرورت نصب دوربین های پرستار کودک

ضرورت نصب دوربین های پرستار کودک
 

بسیاری از مردم بر این باورند که مانیتورهای کودک نمونه ای از وسایلی هستند که والدین ما در اولین تولد خود هرگز آن را نداشتند، بنابراین اکنون چه لزومی دارد؟ دلیل دیگر می تواند این باشد که کودک فقط در کنار خانه است، بنابراین یک وسیله اضافی برای آنها در خانه است. یا اینکه آنها جلسات خواب کودک خود را به دقیقه می دانند، بنابراین نیازی به مانیتور ندارند. با این حال، وقتی آنها را با میزان حوادث و تلفات مربوط به نوزادانی که تحت نظارت رها می‌شوند، مقایسه کنید، دیگر دلایل خوبی نیستند. اگر این فناوری فوق العاده مانیتور کودک در دسترس ما و در حد بودجه است، پس چرا از آن استفاده نکنیم؟

ادامه مقاله

روش های نصب دوربین مداربسته و CCTV و سیستم های تحت شبکه

روش های نصب دوربین مداربسته و CCTV و سیستم های تحت شبکه
 

یکی از اصلی ترین مراحل بعد از خرید دوربین مدار بسته نصب و راه اندازی آن است. در این مقاله قصد داریم گام به گام مراحل نصب دوربین مدار بسته را برای شما توضیح دهیم. 4 گام اساسی برای نصب دوربین مداربسته (CCTV) به شرح زیر هستند:

  • نقشه ای برای نصب دوربین مداربسته یا سیستم تحت شبکه تهیه کنید. در این نقشه به طور دقیق محل های نصب دوربین مداربسته را مشخص کنید.
  • با استفاده از دریل و پیچ و مهره، دوربین را در محل مناسب مستقر کنید.
  • با استفاده از کابل های مختلف، دوربین را به منبع تغذیه و دستگاه DVR متصل کنید. (در یک مقاله به طور کامل این کار را توضیح داده ایم)
  • تنظیمات مربوطه را برای وصل کردن دستگاه NVR به نمایشگر انجام دهید.

ادامه مقاله

نحوه نصب دوربین امنیتی بیسیم و کابلی

نحوه نصب دوربین امنیتی بیسیم و کابلی
 

در امنیت خانه، نصب دوربین نقش مهمی ایفا می کند. یادگیری نحوه نصب سیم کشی دوربین امنیتی می تواند پیچیده باشد. با این حال، اکثر سیستم‌های دوربین امنیتی (دوربین مداربسته) شامل دستورالعمل‌های دقیقی هستند که به شما کمک می‌کند تا تنظیمات خود را به درستی متصل و راه‌اندازی کنید.

این راهنما به شما کمک می کند تا اصول نصب دوربین امنیتی و برنامه ریزی راه اندازی دوربین امنیتی خود را بیاموزید.

ادامه مقاله

راهنمای خرید دوربین مداربسته امنیتی 12 ولت

راهنمای خرید دوربین مداربسته امنیتی 12 ولت

هنگام برنامه ریزی برای نصب دوربین های امنیتی 12 ولت در خانه یا مشاغل کوچک خود، ممکن است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • از کدام آداپتور یا کابل برق استفاده کنم؟
  • تا کجا می توانم دوربین های امنیتی 12 ولت در فضای باز را اجرا کنم؟
  • آیا می توان سیم های برق را بدون افت ولتاژ تمدید کرد؟

چنین سوالاتی در مورد منبع تغذیه دوربین مداربسته 12 ولت و تحمل ولتاژ می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. با راهنمای خرید و نصب عملی در اینجا، همه اینها چندان پیچیده نخواهند بود.

ادامه مقاله

نحوه نصب سیم کشی دوربین مداربسته برای هر دو فضای باز و داخلی

نحوه نصب سیم کشی دوربین مداربسته برای هر دو فضای باز و داخلی

دو روش مختلف برای نصب سیم کشی دوربین مداربسته وجود دارد: سیم کشی دوربین امنیتی POE و سیم کشی دوربین امنیتی بی سیم. این پست یک راهنمای نصب دقیق گام به گام است که به شما کمک می کند سیم کشی دوربین امنیتی را برای داخل و خارج از منزل نصب کنید. شما می توانید دوربین امنیتی خود را برای درب جلو/پشت، اتاق پذیرایی، حیاط جلو/پشت، طبقه مغازه، اتاق خواب، گاراژ، انبار، زیرزمین، پارکینگ، مزرعه، ورودی، حتی طبقه بالا و غیره به سرعت و به راحتی نصب کنید.

هنگامی که می خواهید سیم های دوربین مداربسته امنیتی را در خارج یا داخل اجرا کنید، باید موارد ضروری زیر را آماده کنید.

ادامه مقاله

با نصب دوربین های کوچک مخفی در خانه، امنیت خانه خود را بهبود بخشید

با نصب دوربین های کوچک مخفی در خانه، امنیت خانه خود را بهبود بخشید

برای بسیاری از ما، بهبود امنیت خانه مجموعه‌ای از گام‌های خوب فکر شده برای سهولت در سبک زندگی شماست. این امنیت به خانه یا ملک شما ارزش می بخشد یا ساختار را به طور کلی بازسازی و تقویت می کند. گنجاندن نظارت بهتر مانند نصب دوربین های کوچک و مخفی در خانه، نصب دوربین های مداربسته برخی از تکنیک های بهبود امنیت خانه هستند.

اما چرا بسیاری از صاحبان خانه ارزش لازم را برای این جنبه قائل نیستند و چرا امنیت خانه نادیده گرفته می‌شود یا به اهمیت آن توجه نمی‌شود؟

ادامه مقاله

10 نکته برای نصب دوربین های امنیتی مخفی در خانه

10 نکته برای نصب دوربین های امنیتی مخفی در خانه

دوربین های امنیتی دارایی ارزشمندی برای ایمنی کلی خانه هستند. با این حال، دوربین‌های امنیتی که نصب می‌شوند، می‌توانند مناطق مرده پوشش ایجاد کنند یا ممکن است منجر به فرسایش سیگنال ویدیویی شوند و شما را بدون محافظت رها کنند. با دنبال کردن این راهنمای قرار دادن دوربین امنیتی را به صورت صحیح آموزش میبینید.

اگر هنوز در حال خرید یک سیستم دوربین امنیتی خانگی هستید، باید تصمیم بگیرید که آیا دوربین های امنیتی با سیم یا بی سیم می خواهید. انتخاب شما تقریباً بر تمام جنبه های قرارگیری دوربین تأثیر دارد.

ادامه مقاله

دوربین مخفی ام را در کجای خانه ، پارکینگ ، محل کار و .... نصب کنم؟

دوربین مخفی ام را در کجای خانه ، پارکینگ ، محل کار و .... نصب کنم؟
 

دوربین های کوچک و مخفی این روز ها بسیار پر طرفدار شده اند ، چرا که به افراد این قابلیت را می دهند ، که به راحتی بتوانند به مکان ها و محیط های مختلفی ، مانند: منزل ، محل کار ، خودرو ، پارکینگ و ........ به صورت کاملا نامحصوص نظارت داشته باشند ، نظارت نامحصوص مزیت های زیادی دارد ، فردی را در نظر بگیرید که پرستار کودک او دختر همسایه می باشد ، و نصب دوربین بزرگ و قابل دید برای پرستار خوشایند نیست و همچنین باعث تغییر رفتار او با کودک در محدوده دید این دوربین می گردد ، از این رو والدین خلاق و باهوش ، از دوربین های کوچک و مخفی برای نظارت بر کار پرستاران استفاده میکنند ، این کار مزیت های زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به نظارت بر رفتار واقعی پرستار با کودک ، بدون اینکه پرستار از این موضوع خبری داشته باشد ، اشاره کرد .

ادامه مقاله

راهنمای نصب دوربین ‌های مدار بسته دام و دوربین مدار بسته بولت

راهنمای نصب دوربین ‌های مدار بسته دام و دوربین مدار بسته بولت

انتخاب نوع مناسب در خرید دوربین مدار بسته برای خانه یا محل کار بسیار مهم است، زیرا دوربین‌های امنیتی همه یکسان نیستند و در وضوح‌، قابلیت‌ها و ویژگی‌های متفاوتی می‌باشند. بهترین دوربین امنیتی دوربینی است که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

نصب دوربین ‌های مدار بسته در داخل و اطراف محل مورد نظر شما، به ویژه در یک نهاد شرکتی، تقریباً یک امر اجباری شده است. زیرا احتمال سرقت، خرابکاری و موارد دیگری از این قبیل را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. حتی اگر مورد ناخوشایندی از تهاجم به اموال یا فعالیت مجرمانه در محل وجود داشته باشد، به راحتی به لطف استقرار دوربین‌های حفاظتی قابل شناسایی است.

ادامه مقاله

راهنمای نصب دوربین مدار بسته برای مستاجران

راهنمای نصب دوربین مدار بسته برای مستاجران

نصب دوربین مدار بسته یکی از دغدغه‌های مستاجران برای افزایش امنیت خانه‌شان هست. اجاره خانه، شما را در استفاده‌ از دوربین امنیتی در ملک مستأجری محروم نمی‌کند. اما به اندازه مالکان خانه در این امر بدون محدودیت نیستید. ما در این مقاله در مورد راهکارهای برای افزایش امنیت خانه‌تان توضیح خواهیم داد. بعلاوه در مورد اینکه کجا و چه زمانی برای نصب تجهیزات دوربین امنیتی به عنوان مستأجر به مجوز نیاز دارید، صحبت می‌کنیم.

افزودن دوربین CCTV تصویری، یک راه عالی برای بهبود امنیت و محافظت از خانه مستأجر یا غیر مستأجر است. در بیشتر موارد، می‌توانند دوربین‌ مداربسته را در داخل خانه‌های خود بدون درخواست اجازه از صاحبخانه نصب کنند. با این حال، باید قوانین حفظ حریم خصوصی دوربین‌های امنیتی را با دور نگه داشتن آن‌ها از مناطقی که مردم انتظار حریم خصوصی دارند، مانند اتاق خواب و حمام، رعایت کنید.

ادامه مقاله

راهنمای کامل: نحوه نصب دوربین امنیتی لامپی + نصب اپلیکشن موبایل

راهنمای کامل: نحوه نصب دوربین امنیتی لامپی + نصب اپلیکشن موبایل

آیا می دانید چگونه یک دوربین امنیتی لامپی نصب کنید؟ تعویض لامپ موجود با دوربین امنیتی یک راه راحت برای بهبود امنیت خانه است. با این حال، برای دریافت بهترین عملکرد باید فرآیند نصب را یاد بگیرید.

برای نصب دوربین مدار بسته لامپی، باید مدل دوربین مناسب را خریداری کرده و آن را در مکان مناسب قرار دهید. پس از انتخاب دوربین مناسب، برق چراغ را خاموش کنید، لامپ را از برق بکشید و دوربین امنیتی لامپی را وصل کنید.

در حالی که نصب دوربین لامپی به اندازه کافی آسان به نظر می رسد، هنگام نصب یک دوربین مداربسته لامپی باید نکاتی را رعایت کنید. این مقاله به نصب و راه اندازی لامپ دوربین امنیتی می پردازد.

ادامه مقاله



:: برچسب‌ها: نصب دوربین مدابسته , نصب دوربین مخفی , نصب دوربین در منزل , نصب دوربین تحت شبکه , نصب دوربین کوچک و مخفی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 | نظرات ()